درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 222368 | 01 تیر 1402 ساعت 11:46

عکس| اوج اختلاف در پرسپولیس/ معاون درویش استعفا کرد

محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس از سمت خود کناره‌گیری کرد.
عکس| اوج اختلاف در پرسپولیس/ معاون درویش استعفا کرد


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس با انتشار متنی در اینستاگرامش از معاونت این باشگاه کناره گیری کرد.

محمد در اینستاگرامش نوشت: «هواداران عزیز و ارتش سرخ؛ سلام. بیشتر از یک سال و نیم این افتخار را داشتم تا در کنار شما روزهای سخت و طاقت فرسا را در پرسپولیس سپری کنم؛ روزهایی پر از امید و استرس. البته که خدا را شکر این روزهای سخت در نهایت با خوبی و شادی به پایان رسید تا شرمنده شما عزیزان به عنوان صاحبان اصلی پرسپولیس نشویم. این روزهای خاطره انگیز تا همیشه با من خواهد ماند تا به پرسپولیسی بودنم ببالم. باید بگویم که صبر، سکوت و تلاش، ما را به جایی رساند تا پرسپولیس در قله فوتبال ایران قرار بگیرد. با این همه موضوعات و مسائلی وجود داشت که تصمیم گرفتم مدتی را از خانه خودم دور باشم. قصد باز کردن خیلی از مسائل را ندارم چون الان وقتش نیست اما شرایطی وجود داشت تا تصمیم به جدایی بگیرم؛ هر چند که این روزهای خوب مثل برق و باد گذشت. احساس می‌کنم که الان پرسپولیس بیشتر از هر چیزی به آرامش نیاز دارد. آرامش پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت، موضوع مهمی است و من هم خدشه ای به آن وارد نخواهم کرد. به امید موفقیت پرسپولیس بزرگ و کبیر و به امید دیدار دوباره شما هواداران عزیز؛ خیلی زود…»

258258

منبع: khabaronline-1780694



عکس خوانده نمی‌شود